زاویه سازی صورت

زیبایی از جمله اموری است که هرگز نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت. انسان ها از زمانی که پا به این کره خاکی گذاشتند تا به امروز به دنبال روش هایی بوده اند که خود را زیباتر از قبل نشان دهند. مطالعات باستان شناسی نیز دقیقا بر این مطلب تاکید دارند و همواره به این مسئله اشاره می کنند زیبایی یکی از مواردی است که انسان ها از عهد عتیق تا به امروز به دنبال آن بوده اند. با توجه به پیشرفت هایی که در دنیای امروزی رخ داده است به سادگی می توان زیبایی را تجربه کرد. مدل های هالیوودی که این روزها عکس آنها را در همه جا می بینیم بهترین الگو برای زیبایی هستند. 

یکی از مهمترین المان هایی که در زیبایی نقش مهمی دارد زاویه سازی صورت است. در این روش خطی در فک و چانه ایجاد می شود و چهره زاویه پیدا می کند. زاویه صورت می تواند عمق خاصی را به صورت ببخشد و در نتیجه به زیبایی کمک می کند. البته باید بدانید تمامی صورت ها نیاز به زاویه سازی ندارند و شما باید قبل از این کار با پزشک متخصص زیبایی مشورت نمایید.

زاویه سازی فک چیست

زاویه سازی صورت و فک یک روشی کم تهاجمی برای ایجاد فرم در صورت است. بهتر است همین الان به جلوی آینه بروید و به صورت خود نگاه کنید. ممکن است شما صورت گردی داشته باشید و هیچ خطی در ناحیه فک شما دیده نشود. اگر با استفاده از یکی از روش های زاویه سازی خط در ناحیه فک و چانه شما ایجاد شود فرم صورت شما تغییر می کند و به مدل های هالیوودی نزدیک می شوند. زاویه سازی باعث می شود فرم صورت تغییر کند و خطوطی که بر روی آن ایجاد می شود المان های زیبایی را در صورت شما نشان می دهند.

زاویه سازی صورت

مزایای زاویه سازی

اولین و مهمترین مزیتی که برای زاویه سازی صورت ذکر می شود ایجاد فرمی V شکل در صورت است. امروزه، بر اساس المان های زیبایی که در سراسر دنیا تعریف شده است صورت هایی که مدل V شکل دارند زیباترین نوع چهره هستند. اما باید بدانید مزایای زاویه سازی به این موضوع ختم نمی شود و هنوز می توان مزایای زیادی را برای آن ذکر کرد. از جمله مهمترین مزیت های دیگری که با زاویه سازی در صورت به وجود می آید رفع چین و چروکی است که در ناحیه فک و چانه ایجاد شده است. این مسئله می تواند به جوانسازی پوست و صورت کمک کند.

معایب زاویه سازی

تمامی روش های زیبایی، در کنار مزایایی که برای افراد به همراه دارند، می توانند دارای معایبی نیز باشند. زاویه سازی صورت نیز مانند تمامی روش های زیبایی با معایبی همراه است. یکی از معایب این کار ( در صورتی که توسط پزشک متخصص انجام نشود) این است که عدم قرینگی در روی صورت به وجود می آید و همین امر می تواند زیبایی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. آسیب عصبی در صورت تزریق نادرست و یا پارگی شریان از جمله معایب این روش به شمار می روند.

زاویه سازی فک و صورت برای کدام نوع صورت مناسب است

کسانی که برای زاویه سازی صورت مراجعه می کنند این سوال برایشان پیش می آید که زاویه سازی برای چه صورت هایی مناسب است. در همینجا به شما اعلام می کنیم تمامی صورت ها نیازمند زاویه سازی نیستند. بنابراین، ابتدا باید مطمئن شوید که این روش برای شما مناسب است یا خیر. کسانی که صورت های چاقی دارند کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی هستند. همچنین، افرادی که دارای صورت های گرد و یا صورت های لاغر هستند نیز می توانند از این روش استفاده کنند. زاویه سازی برای افرادی که دارای چانه های کوچک هستند نیز بسیار مناسب است.

تأثیر زاویه سازی بر زیبایی صورت

تاثیر زاویه سازی صورت از همان ابتدا مشخص است و اگر از قبل از زاویه سازی خود عکس تهیه کنید می توانید زیبایی خود را متوجه شوید. با زاویه سازی زاویه بینی مشخص می شود و فرم خود را به خوبی در چهره نشان می دهد. همچنین، با زاویه سازی صورت می توانید به رفع غبغب کمک کنید و دیگر غبغب در چهره شما نشان داده نمی شود ( البته این موضوع به میزان بزرگی غبغب نیز بستگی دارد). زمانی که چهره شما مدل V شکل پیدا کند به المان های زیبایی نزدیک می شود و همین امر شما را مشابه به مدل های اروپایی و آمریکایی می کند.

چه کسانی نمی توانند عمل زاویه سازی صورت را انجام دهند

با اینکه زاویه سازی صورت می تواند زیبایی را به چهره شما هدیه دهد اما این امر بدین معنا نیست که تمامی افراد برای انجام این کار مناسب هستند. بهتر است بدانید کسانی که غبغب های بسیار بزرگی دارند هرگز کاندیدای مناسبی برای زاویه سازی نیستند و حتی این کار می تواند فرم صورت آنها را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. از طرف دیگر، کسانی که چانه هایشان رو به عقب است نیز نباید این کار را انجام دهند. زاویه سازی به کسانی که بینی های گوشتی و بزرگی دارند هرگز پیشنهاد نمی شود.

مراحل زاویه سازی صورت

برای اینکه زاویه سازی صورت انجام گیرد، پزشک متخصص تلاش می کند شرایط را به بهترین شکل پیش ببرد تا زیباجو در پایان از نتیجه کار رضایت بسیار زیادی داشته باشد. در اولین مرحله، پزشک ناحیه چانه را با استفاده از کرم و یا ژل بی حس می کند. در برخی از موارد پزشک ممکن است تزریق انجام دهد تا ناحیه چانه بی حس شود. پس از آن، پزشک صورت را کانتور می کند و مشخص می نماید تزریق از کجا و به چه صورت باید انجام شود. در پایان، تزریق انجام می شود و افراد می توانند نتیجه کار را مشاهده کنند.

زاویه سازی صورت

روش های زاویه سازی فک و صورت

روش های متعددی برای زاویه سازی صورت وجود دارند و پزشک با توجه به شرایطی که زیباجو دارد بهترین گزینه را برای آن انتخاب می کند. معمول ترین روش هایی که برای زاویه سازی به کار می روند تزریق ژل و یا چربی هستند. این دو روش بهترین پاسخگویی را بر روی پوست صورت دارند و می توانند به زیباجو کمک کنند هر چه زودتر به اهداف خود دست پیدا کند و زیبایی را تجربه نماید. به همین دلیل، بهتر است قبل از انجام این کار با پزشک خود در مورد بهترین روش زاویه سازی مشورت کنید.

زاویه سازی با تزریق چربی

زاویه سازی صورت با تزریق چربی یکی از روش های پرطرفداری است که با توجه به این موضوع که بسیار مقرون به صرفه است این روزها مورد توجه قرار گرفته است. در این روش، چربی به بخش هایی از ناحیه فک و چانه که خالی هستند تزریق می شود و آنها را پر می کند. این کار باعث می شود که زاویه ای در صورت ایجاد شود که می تواند زیبایی را تحت تاثیر قرار دهد. البته باید بدانید تزریق چربی به ناحیه چانه مزایای دیگری نیز دارد و باعث تقویت استخوان فک می شود. 

زاویه سازی فک با تزریق چربی

امروزه، زاویه سازی صورت با تزریق چربی به شدت مورد توجه قرار دارد. در بالا به این موضوع اشاره کردیم که یکی از دلایل این امر مقرون به صرفه بودن این کار است. اما باید بدانید موارد دیگری نیز وجود دارند که باعث می شوند زاویه سازی با چربی بسیار محبوب باشد. یکی از این دلایل ماندگاری بسیار بالای آن است. کسانی که از تزریق چربی برای زاویه سازی استفاده می کنند تقریبا نزدیک به دو سال و یا حتی بیشتر نیازی به ترمیم ندارند و این مسئله در دنیای پر مشغله امروزی اهمیت بسیار زیادی دارد. 

چربی ای که برای زاویه سازی استفاده می‌شود از کجا ستخراج می‌شود

برای اینکه زاویه سازی صورت با تزریق چربی انجام شود، ابتدا پزشک باید چربی را از بخش خاصی از بدن که ناحیه اهدا کننده نامیده می شود خارج کند و سپس آن را به ناحیه صورت تزریق نماید. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چربی از کدام بخش باید استخراج شود. چربی از هر ناحیه بدن می تواند استخراج شود و پزشک بهترین کسی است که می تواند در این زمینه به شما مشاوره دهد. ممکن است چربی از ناحیه شکم، ران و یا باسن گرفته شود. میزان استخراج چربی به نظر پزشک بستگی دارد. بهترسات در این زمینه با پزشک در ارتباط باشید.

نحوه استخراج چربی از بدن چگونه است

برای اینکه زاویه سازی صورت با چربی انجام شود، ابتدا باید چربی از صورت استخراج شود. برای اینکار از دستگاهی به نام ساکشن استفاده می شود. این دستگاه چربی را از بدن خارج می کند و سپس با استفاده از دستگاهی به نام سانتریفیوژ چربی ها نگهداری می شوند. در این روش، چربی ها در یک ناحیه استوانه شکل وارد می شوند و سپس دانه های سبک به اطراف پرتاب می شوند. بهتر است بدانید عمل استخراج چربی بسیار مهم است و اگر این کار به درستی انجام نشود، چربی از بین می رود و دیگر قابل استفاده نیست.

زاویه سازی فک با تزریق چربی چگونه است

پس از آنکه چربی از بدن استخراج شد، برای تزریق دوباره به درون صورت آماده می شود. در این روش، همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم ابتدا بی حسی در صورت ایجاد می شود. بهتر است بدانید برای تزریق چربی نیاز به بیهوشی عمومی نیست و پزشک می تواند با بی حسی موضعی این کار را انجام دهد و سپس افراد نتیجه را بر روی صورت خود مشاهده می کنند. در این روش، چربی به ناحیه فک تزریق می گردد و قسمت های خالی فک و چانه پوشش داده می شوند. استفاده از چربی نقش بسیار مهمی در جوانسازی پوست دراد و می تواند چین و چروک و یا افتادگی پوست را در آن ناحیه به طور کامل از بین ببرد.

مدلینگ چهره به روش تزریق چربی اتولوگ

کسانی که از روش تزریق چربی برای زاویه سازی صورت خود استفاده می کنند در این باره سوال می پرسند که آیا این روش ( با توجه به این موضوع که چربی از بدن استخراج می شود) نیازمند بستری شدن در بیمارستان و یا کلینیک است. پاسخ به این سوال قطعا منفی است. روش تزریق چربی یک روش مدلینگ چهره است که به صورت سرپایی در مطب زیبایی انجام می شود و پس از آن زیباجود می تواند به منزل بازگردد. بهتر است در 24 اولیه زیباجو به مراقبت ها توجه ویژه ای داشته باشد.

تزریق چربی نسبت به تزریق ژل دردسر بیشتری دارد

همواره این سوال پرسیده می شود که آیا تزریق ژل برای زاویه سازی صورت بهتر است یا تزریق چربی! بهتر است بدانید هرگز نمی توان گفت کدام روش بر کدام روش برتری دارد و پزشک باید بهترین روش را با توجه به شرایط زیباجو انتخاب کند. معمولا، گفته می شود تزریق چربی نسبت به تزریق ژل دردسر بیشتری دارد. دلیل آن این است که باید ابتدا چربی از بدن استخراج شود و سپس به درون بدن تزریق شود. 

تزریق چربی موقت و برگشت پذیر نیست

یکی از مواردی که باید در مورد زاویه سازی صورت با چربی و یا هر روش دیگری بدانید این است که تمامی این روش ها موقتی هستند و پس از مدتی برگشت دارند. هنوز علم به جایی نرسیده است که با استفاده از روشی بتوان زاویه سازی صورت را به روشی ماندگار انجام داد. ممکن است برخی از روش ها در مقایسه با روش های دیگر برگشت پذیری دیرتری داشته باشند. به طور مثال، در تزریق چربی ماندگاری چربی در بافت صورت بسیار زیادی است و حداقل زیباجویان 2 سال نیاز به تمدید زاویه سازی ندارند.

چربی نرم‌تر از ژل است

مسئله دیگری که در زمان زاویه سازی صورت با چربی مطرح می شود این است که چربی بافت نرم تری از ژل دارد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم چربی که برای زاویه سازی مورد استفاده قرار می گیرد از بدن استخراج می شود. چربی از جمله لایه هایی است که می تواند به عنوان پوشش در بدن به کار برود و بافتش بسیار نرم است. اگر بخواهیم میان نرمی چربی بدن و ژل مقایسه ای انجام دهیم می توانیم چربی بدن را به روغن مایع و ژل را به روغن جامد تشبیه کنیم. 

تزریق چربی باید یکدست باشد

بافت چربی برای اینکه در زاویه سازی صورت ماندگار بماند و زیبایی صورت را حفظ کند به خونرسانی نیاز دارد. به همین دلیل، پزشک زیبایی در زمان تزریق چربی به درون صورت باید بسیار محتاط باشد و هرگز نمی تواند چربی را همانند ژل به میزان زیاد در یک ناحیه تزریق کند. تزریق بیش از اندازه چربی در یک ناحیه باعث مرگ سلول های آن ناحیه از بدن می شود و در نتیجه بافت نکروز می شود. چربی باید به صورت پراکنده در ناحیه صورت پخش شود که بتواند زیبایی خود را نشان دهد و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نماید. 

زاویه سازی با جایگذاری پروتز به روش جراحی

یکی دیگر از روش هایی که برای زاویه سازی صورت به کار می رود استفاده از پروتز است. استفاده از پروتز می تواند برای رفع مشکل صورت نیز بسیار مفید باشد. به طور مثال، کسانی که دچار عقب رفتگی چانه هستند و از روش های دیگری مانند تزریق چربی و یا ژل نمی توانند استفاده کنند می توانند جایگذاری پروتز را مد نظر قرار دهند. برای اینکار، جراح برشی را در ناحیه گونه ایجاد می کند و سپس پروتز را در بافت گونه جایگذاری می نماید. این کار باعث می شود که صورت فرم خاصی به خود بگیرد و زاویه دار شود. 

روش های غیرجراحی زاویه سازی و کانتورینگ چهره

جایگذاری پروتز برای زاویه سازی صورت روشی تهاجمی است که نیاز به عمل جراحی دارد. اما اغلب روش هایی که برای این کار توصیه می شود غیر تهاجمی هستند و می توانند به زاویه سازی و زیبایی چهره کمک کنند. تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین روش ها برای زاویه سازی صورت است که در بالا به آن اشاره کردیم و توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم. اما تزریق فیلر، استفاده از نخ لیفت و تزریف ژل از روش های دیگری هستند که به سرعت می توانند مورد استفاده قرار گیرند و زیبایی را به چهره شما هدیه دهند. برای انتخاب بهترین روش برای زاویه سازی باید با پزشک متخصص زیبایی در تماس باشید. 

مزایای زاویه فک و صورت با استفاده از تزریق چربی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم استفاده از تزریق چربی برای زاویه سازی صورت مزایای بسیار زیادی دارد و می تواند به زیباجویان کمک کند به اهداف دیگر زیبایی نیز دسترسی داشته باشند. تزریق چربی چین و چروک را در ناحیه فک و چانه از بین می برد و به جوانسازی پوست کمک می کند. همچنین، این روش ماندگاری بسیار بالایی دراد و مدت زیبایی ساختار خود را حفظ می کند. با توجه به مزایایی که تزریق چربی دارد قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است و همین امر باعث شده است به یک روش پرطرفدار تبدیل شود.

پیش‌بینی نتایج تزریق چربی سخت‌تر از تزریق ژل است

زمانیکه تزریق چربی برای زاویه سازی صورت انجام می شود، افراد می توانند نتایج آن را بر روی صورت خود مشاهده کنند. اما نتایج آن در مقایسه با تزریق ژل دیرتر مشخص می گردد. معمولا، پس از تزریق چربی صورت متورم می گردد و بافت پوست کمی التهاب دارد. این التهاب مانع از مشخص شدن نتایج زاویه سازی می شود و حتی ممکن است در ابتدا زیباجویان رضایت کاملی نداشته باشند. بهتر است به مدت یک هفته صبر کنید و اجازه دهید التهاب صورت کاهش پیدا کند. پس از آن می توانید نتایج تزریق چربی را در صورت خود مشاهده کنید.

مزایای تزریق چربی

مزایای تزریق چربی در زاویه سازی صورت بسیار زیاد است و در طول این متن بارها به آن اشاره کردیم. بهتر است بدانید چربی که برای زاویه سازی به درون بافت صورت تزریق می شود از درون خود بدن است. در نتیجه، این چربی سازگاری بسیار زیادی با صورت دارد و مشکلات و عوارض کمی را به وجود می آورد. چربی که از درون خود بدن برداشت شده است می تواند به تحریک سلول ها کمک کند و در نتیجه جوانسازی پوست با سرعت بیشتری انجام می شود و افراد می توانند پوست زیبایی را تجربه کنند.ی

تزریق چربی برای چه افرادی بهتر است

یکی از سوالاتی که در زمان زاویه سازی صورت زیاد پرسیده می شود این است که تزریق چربی برای چه افرادی بهتر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم تمامی کسانی که می خواهند زاویه سازی انجام دهند می توانند از این روش برای زیبایی چهره خود بهره ببرند. اما باید بدانید تزریق چربی معمولا به کسانی پیشنهاد می شود که سن شان بالا رفته است و چین و چروک زیادی در صورتشان وجود دارد. با توجه به این موضوع که تزریق چربی به جوانسازی پوست کمک می کند این روش می تواند مزایای زیادی را برای آنها به همراه داشته باشد.

زاویه سازی صورت با تزریق ژل یا فیلر

یکی دیگر از روش هایی که برای زاویه سازی صورت مورد توجه قرار دارد استفاده از ژل و یا فیلر است. ژلی که برای زاویه سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد حاوی اسید هیالورونیک است و این ماده در کنار زاویه سازی مزایای بسیار زیاد دیگری را نیز برای زیبا جو به همراه دارد. پزشک با توجه به نقاطی که در صورت مشخص می کند تزریق را انجام می دهد و به صورت زاویه می بخشد. در کنار آن، تزریق ژل باعث می شود که جوانسازی پوست صورت گیرد و چین و چروک در ن ناحیه از بین می روند.

زاویه فک و صورت با استفاده از تزریق ژل

زاویه سازی صورت با ژل طرفداران زیادی دارد. زیرا با استفاده از ژل می توانید به سرعت زاویه دلخواه را در صورت خود به وجود بیاورید و سریعا به زندگی روزمره بازگردید. باید بدانید این روش همانند تزریق چربی به جوانسازی پوست کمک می کند، اما قدرت آن در مقایسه با تزریق چربی کمی کمتر است. استفاده از ژل قیمت مقرون به صرفه ای دارد و تقریبا تمامی افراد با هر بودجه ای می توانند این کار را انجام دهند. توصیه می شود از ژل های با کیفیت برای زاویه سازی استفاده کنید.

از چه فیلرهایی برای زاویه سازی فک با تزریق ژل استفاده می‌شود؟

انتخاب ژل و یا فیلر مناسب برای زاویه سازی صورت اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند به زیبایی شما کمک کند. یکی از ژل هایی که برای تزریق و زاویه سازی پیشنهاد می شود ژل ژوویدرم ولوما یا Juvéderm Voluma است. بر اساس اطلاعاتنی که در این زمینه منتشر شده است این ژل تنها ژلی است  برای تزریق در ناحیه‌ چانه توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده یا FDA تایید شده است و زیباجویانی که از این ژل استفاده می کنند می توانند اطمینان داشته باشند که در حال استفاده از بهترین محصول هستند. توصیه می شود قبل از تزریق با پزشک خود در مورد برندی که استفاده می کند صحبت کنید.

بهترین راهکارها برای زاویه سازی فک با تزریق ژل

تزریق ژل برای زاویه سازی صورت یکی از آسان ترین روش هایی است که پیش روی زیباجویان قرار دارد و به آنها کمک می کند زیبایی را در زمان بسیار کمی تجربه کنند. زمانی که برای تزریق ژل برای زاویه سازی صورت نیاز است تنها 30 دقیقه است. ابتدا پزشک مناطقی را که می خواهد تزریق کند بی حس می نماید و سپس تزریق را انجام می دهد. پس از آن، زیباجو می تواند زاویه را در فک خود مشاهده کند و همین امر نقش بسیار زیادی در افزایش رضایت زیباجویان دارد.

تکنیک‌های تزریق ژل

روش های متعددی برای زاویه سازی صورت با ژل وجود دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

  • روش تزریق فیلر خطی یا رتروگرید: در این روش نیدل در عمق پوست گذاشته می شود و سپس سوزن به شکل خطی یا نواری از پوست خارج می شود. مسیر سوزن در هنگام بیرون کشیدن از زیر پوست بسیار مهم است.
  • روش تزریق فیلر روبه‌جلو یا آنتروگرید: در این روش سوزن به سمت جلو حرکت می کند و پزشک می تواند  تزریق ژل یا فیلر را در جلوی سوزن مشاهده کند.
  • روش تزریق فیلر مخزنی: در این روش ژل و یا فیلر به صورت یکجا تزریق می شود که می تواند به تقویت پوست کمک کند.
  • روش تزریق فیلر مخزنی عمقی یا برجسته‌سازی: در این روش،  فیلر به صورت عمودی وارد پوست می شود و روش تزریق مشابه به روش رتروگرید است. اما در این روش معمولا تورم و کبودی روی صورت به وجود می آید.
  • روش تزریق فیلر بادبزنی: در این روش نیدلی که وارد پوست می شود زاویه در پوست ایجاد می کند و سپس بدون خارج شدن از پوست در مسیر دیگری به جلو رانده می شود. 
  • وش تزریق فیلر هاشوری یا ضربدری: در این روش، برای تزریق یک شکل شبکه ای شکل در پوست ایجاد می شود. 
  • روش تزریق فیلر لایه لایه: در این روش فیلر در ناحیه درم میانی تزریق می شود.

برای زاویه سازی فک و صورت،تزریق ژل یا چربی؟ کدام بهتر است

یکی از سوالاتی که در زمان زاویه سازی صورت پرسیده می شود در این باره است که برای زاویه سازی فک و صورت آیا بهتر است از ژل استفاده کنیم یا چربی! بهتر است بدانید پاسخ به این سوال به ترجیحات شما و شرایط پوست شما بستگی دارد. معمولا، قیمت تزریق ژل در مقایسه با تزریق چربی کمتر است. بنابراین، کسانی که بودجه محدودی دارند می توانند برای زاویه سازی از روش ژل استفاده کنند.

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل برای زاویه سازی صورت مزایای بسیار زیادی دارد. ژل می تواند به جوانسازی پوست کمک کند و در نتیجه کلاژن سازی در بافت پوست افزایش پیدا می کند. همچنین، دوره نقاهت ژل بسیار کم است و شما تنها باید یک و یا دو روز از صورت خود محافظت کنید. همچنین، پس از تزریق ژل می توانید به زندگی روزمره بازگردید و نیاز به استراحت نیست. تزریق ژل نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و کار با بی حسی انجام می شود. به طور کلی، تزریق ژل بسیار ساده است و در زمان کوتاهی انجام می شود.

تزریق ژل برای چه افرادی بهتر است

تمامی کسانی که می خواهند زاویه سازی صورت انجام دهند و بالای 18 سال سن دارند می توانند از تزریق ژل استفاده کنند و در این مورد محدودیت خاصی وجود ندارد. با وجود این، تزریق ژل معمولا به کسانی پیشنهاد می شود که چین و چروک کمی در پوستشان وجود دارد و تنها می خواهند صورتی مانند مدل های اروپایی و آمریکایی داشته باشند. با توجه به این موضوع، توصیه می شود برای زاویه سازی ابتدا با پزشک خود مشورت کنید تا پزشک بافت پوست شما را مورد بررسی قرار دهد و سپس بهترین روش را انتخاب کنید.

زاویه سازی صورت با فیلر برای چه کسانی مناسب است

بهتر است بدانید زاویه سازی صورت می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. اما همانطور که در طول این متن به آن اشاره کردیم این روش موقت است و شما باید پس از مدتی دوباره برای تمدید آن به کلینیک زیبایی مراجعه کنید. با توجه به این موضوع که ماندگاری تزریق ژل در مقایسه با روش های دیگر مانند تزریق چربی و پروتز کمتر است، معمولا این روش به کسانی پیشنهاد می شود که جوانتر هستند و شرایط مناسب تری برای مراجعه زودهنگام به کلینک های زیبایی را دارا هستند.

ماندگاری نتایج مثبت حاصل از تزریق فیلر چقدر است

از جمله سوالاتی که در زمان زاویه سازی صورت پرسیده می شود در این مورد است که ماندگاری نتایج مثبت حاصل از تزریق فیلر چقدر است. بهتر است بدانید پاسخ به این سوال به برندی بستگی دارد که شما برای تزریق ژل و زاویه سازی انتخاب می کنید. هر چقدر که برند شما معتبر تر باشد، به همان اندازه طول مدت ماندگاری آن افزایش پیدا می کند. به طور کلی، ماندگاری تزریق ژل برای زاویه سازی بین 6 ماه تا یک سال است. پس از این مدت، افراد دوباره باید برای تمدید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند.

زاویه سازی صورت با بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی دیگر از روش هایی است که برای زاویه سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در مقایسه با ژل و چربی طرفداران کمتری دارد. زیرا مزایای ژل و چربی به حدی زیاد است که افراد به سمت این دو روش تمایل بیشتری دارند. بوتاکس باعث پرشدگی چانه می شود و حجم آن را بالا می برد. همچنین، بوتاکس می تواند زاویه را در ناحیه فک ایجاد کند و این مسئله بر زیبایی اثر می گذارد. تزریق بوتاکس در زمان کوتاه انجام می شود و زیباجو می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد.

زاویه سازی صورت با نخ

از جمله روش هایی که برای زاویه سازی صورت استفاده می شود استفاده از نخ است. نخ می تواند به زیر پوست تزریق شود و در نتیجه بخش هایی از پوست که خالی هستند رو به بالا کشیده می شوند و زاویه در صورت ایجاد می شود. زاویه سازی با استفاده از روش نخ نیازمند تخصص بسیار زیادی است. زیرا باید نخ به درستی بر روی صورت تزریق شود و سپس میزان کشیدگی آن اهمیت زیادی دارد. تزریق نخ می تواند کلاژن سازی را در پوست بالا ببرد و  در نتیجه جوانسازی پوست رخ می دهد. همین امر باعث می شود چین و چروکی که بر روی پوست به وجود آمده اند از بین بروند و در نتیجه فرد زیبا می شود.

سن مناسب برای زاویه سازی صورت

بهتر است بدانید در زاویه سازی صورت هرگز بحث سن مطرح نیست. زیرا افراد صرفا جهت زیبایی و تغییر مدل صورت خود این کار را انجام می دهند. درست است که استفاده از روش های زیبایی می تواند به جوانسازی پوست کمک کند، اما زاویه سازی هرگز با هدف جوانسازی انجام نمی شود و این ویژگی از مزایای جانبی این روش به شمار می رود. تمامی افرادی که بالای 18 سال سن دارند می توانند برای زیبایی خود از روش زاویه سازی استفاده کنند.

مراقبت های قبل از زاویه سازی صورت

افرادی که می خواهند زاویه سازی انجام دهند باید به موارد متعددی توجه داشته باشند. کسانی که مبتلا به بیماری های مزمن از جمله دیابت هستند باید این مسئله را با پزشک در میان بگذارند. همچنین، کسانی که از داروهای انعقادی خون استفاده می کنند باید در این مسئله با پزشک مشورت نمایند. کسانی که می خواهند زاویه سازی انجام دهند باید از قبل استحمام کنند، زیرا به مدت 24 ساعت نباید استحمام انجام دهند. اضطراب و استرس می تواند درد را زیاد کند، به همین دلیل توصیه می شود قبل از انجام این کار در صورتی که اضطراب دارید این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت

عدم استحمام در 24 ساعت اولیه مهمترین مسئله ای است که باید به آن توجه داشته باشید. همچنین، شما نباید اجازه دهید که صورتتان تحت فشار و یا ضربه قرار گیرد. بدون مشورت پزشک از هیچ مسکنی برای کاهش درد خود استفاده نکنید.

قیمت زاویه سازی فک

برای استعلام از قیمت زاویه سازی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

تکنولوژی جدید تزریقات زیبایی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد زاویه سازی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این کار با روش های متعددی از جمله پروتز، نخ، بوتاکس، تزریق چربی و فیلر انجام می شود و می تواند به صورت شما زاویه دهد و زیبایی شما را دو چندان نماید. اگر بالای 18 سال هستید، می توانید برای زاویه سازی صورت اقدام کنید.